11 Ocak 2012 Çarşamba

ELMA

"Bata çıka yürüdüm.Sarı çizmemle.Toprak zemin.Mezar gibi toprak.Alabildiğine toprak.Bir arazideyim.Her tarafta yenmiş  elmalar.Elma çürükleri.Dişlenmiş.Parçalanmış.Kabuksuz elma mezarlığı.Kulağımı tırmalayan vızıltılar.Bakteriler.Kara kara sinekler.Sivrisinekler.Güneş doğdu.Yağmur yağdı.Bakteri koktu.Ayrıştırdılar beni.Elma gibi"

           Mavi gözlü.Yeşil gözlü.Ela gözlü.Kara gözlü.Kızıl saçlı.Sarı saçlı.Kahverengi saçlı.Siyah saçlı.Esmer.Kumral.Beyaz tenli.Uzun boylu.Kısa boylu.Kıvırcık saçlı.Düz saçlı.Zayıf.Kilolu.Balık etli.Ben kim miyim? Ben XX.Dişi.Ama böyle erkeği seven bir dişi değil.Hem niye erkeği sevsin dişi?Partnerimle de mutluyum.Onun ismi Elma.Yeşil bir elma.Ekşi ekşi.Dalından koparılmış zavallı.Olgunlaşmadan düşüvermiş.Beni tanıdığında ilk ilişkisiydi.Onun için belki kötü bir deneyimdir.Belki erkekleri sevecekti.Olsun.Onu mutlu etmek için her şeyi yapıyorum.Sakınıyorum.Özenle.Hayal kırıklığına da uğratmamam gerek.Sorumluluğum büyük.Ancak şu bir gerçek ki onu bir erkekten daha çok sevdiğimi söyleyebilirim.
                    K oş!Hazırlan! Yağmur mu var? Şemsiyeyi al o zaman.Hadi gidelim çabuk.Arabanın anahtarlarını da aldın mı? Bana mı soruyorsun,ben ne yaptığımı biliyor muyum?Tamam tamam hadi.

                    Kısırlaştırılmış Elma.Zavallının derdi sanki oymuş gibi.Ne suçu var garibin? Meyve vermesin mi şimdi? Belki öyle mutlu olacaktı? Kimbilir.Bugün çok güzeldi.Onunla alışveriş yaptık.O kadar  tatlı şeyler aldık ki.Kazaklar,pantolonlar.Büyüyor üstüne giydikçe sanki.Hatları yeni yeni çıkıyor ortaya.Belirginleşiyor.

                      Geç kalıyoruz baba! Tamam kızım.Telaşa soktun beni.Neredeydi şu.Hehh.Tamam.Çalıştırdım işte.Gidiyoruz.Yetişeceğiz.Merak etme.

                          
                     Ben Elma.XX,onu çok seviyorum.Geçen gün alışverişe gittik.Bana çok şey aldı.Çok güzel şeyler herbiri de.Mutluydum.Ama.Niye yapıyordu bunu.Anlamıyorum.Bugün üşüdüm.Hava soğuktu.Mevsimin ilk karı yağdı.Mevsimin ilk karını çok severim.Kristal.Gözümü kapadım.Ellerimi açtım.Dönmeye başladım.Güneşten uzaklaştım.Yaz oldum.İlkbahar.Sonbahar.Kış oldum.Gözlerimi açtım.Karşımdaydı.Gülüyordu bana bakarak.Sarıldım ona.Öptüm onu.Dudağından.

                      O gün dışarı çıktığında kar yağdığını gördü.Görür görmez fırladı.Elini açtı.Gözlerini kapattı.Döndü hızlıca.Ne hissetti bilmiyorum ama.Onun yaşındayken bende dönüyordum.Başım dönüyordu.Kararımdan dönüyordum.Dans edip dönüyordum.Sonra dönüyorduk,yavaşça yaklaşınca bana.Onunla oynuyordum.Gözünü açtı.Tıpkı onun gibi.Karşımda gördüm onu.Gülüşüme ortak olmuştu o da.Sarıldık.Pistteyken.Herkes zil zurna.Dans ediyordu.Öptü beni.Dudağımdan.


bir kaza....... 



                     Baba ! Bas gaza hadi! Tamam kızım.Görmüyor musun şu trafiğin halini.Hayret bir şey !Kestirmeden mi gitsek acaba? Orası da kalabalıktır. Bir ambulans! Yol istiyor galiba Baba.Hehh işte.Bir bu eksikti!

                    Ben XY.Mavi gözlü yeşil gözlü.Ela gözlü.Kara gözlü.Kızıl saçlı.Sarı saçlı.Kahverengi saçlı.Siyah saçlı.Esmer.Kumral.Beyaz tenli.Uzun boylu.Kısa boylu.Kıvırcık saçlı.Düz saçlı.Zayıf.Kilolu.Balık etli.Ben kim miyim? Ne de olsa bir erkek.

"Bata çıka yürüdüm.Sarı çizmemle.Toprak zemin.Mezar gibi toprak.Alabildiğine toprak.Bir arazideyim.Her tarafta yenmiş elmalar.Elma çürükleri.Dişlenmiş.Parçalanmış.Kabuksuz elma mezarlığı.Kulağımı tırmalayan vızıltılar.Bakteriler.Kara kara sinekler.Sivrisinekler.Güneş doğdu.Yağmur yağdı.Bakteri koktu.Ayrıştırdılar beni.Elma gibi"  

                        

2 yorum:

  1. böyle değişik cümleleri nereden buluyorsun cok farklı geliyor bana yazdıkların :) bende böle bi yetenek olmadıgı için , elma mezarlıgı mesela :) cok ilgin yani nerden aklına gelir insanın gercekten yasadıklarınmı acaba böyle güzel egzantirik anlatıyorsun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.) gözlem demekte fayda var.Ya da bilmiyorum ki.) herkes makarna yapar,malzeme aynıdır ama tatlar değişiktir hani.Onun gibi .

    sevgilerle.

    YanıtlaSil